Könyvajánló - Szarka Levente, Baraté Levente, Fényes Lóránd, Tóth Gábor: A digitális asztrofotózás ABC-je


Nem értek az asztrofotózáshoz. Éppen csak annyi közöm van hozzá, amennyit az egyetemen tanultam róla, meg amit a piszkéstetői észlelős éjszakák alatt sajátítottam el. Éppen ezért, hatalmas lelkesedéssel vetettem bele magam ebbe a könyvbe. Mondjuk, például az amatőrcsillagászatban használatos képfeldolgozó szoftverekről sem tudtam semmit. Meg pl eddig fogalmam sem volt, hogy a Bahtinov-maszk mégis mire jó. Szóval olyan hasznos információkkal gazdagodtam, amelyek más magyar nyelvű könyvekben nem találhatóak meg.
A könyv egyetlen hibája a karcsúsága. Ilyen témájú könyvből tízszer vastagabbat is el tudnék képzelni.
Szóval, ha asztrofotózásba vágnád a fejszédet, ez a könyv sokat segít.




Megjegyzések